Retourneren en ruilen

Voldoet je bestelling niet aan je verwachtingen? Retourneren is bij mij geen probleem. Stuur dan een mail binnen 14 dagen. Sale artikelen mogen niet geretourneerd worden. 

 

Hoe kan ik retourneren? 

1. Aanmelden

Stuur vóór het retour sturen een e-mail naar info@ornamentumajessi.nl en vermeld in de e-mail het volgende:

- Naam

- Ordernummer

- Product(en) die je wilt retourneren

- Reden van retour

Mocht er tijdens het verzenden iets kapot zijn gegaan, dan dient dit binnen 48 uur gemeld te worden via de mail met in de bijlage een foto.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen sturen ik een bevestiging per e-mail.

 

2. Inpakken

Nadat de bevestiging is ontvangen kunnen de retourproducten worden opgestuurd. Pak je items in en vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen.

Retouradres:

Ornamentum a jessi 

Het Stepke 8

6107 CW Stevensweert 

Nederland

 

3. Versturen van retour

Breng je pakket naar een postkantoor. De kosten voor het retourneren komen voor rekening van de klant. Je kiest zelf je verzendwijze en dus ook bijbehorende kosten. Let op! Bewaar je Track and trace code altijd goed. Wanneer een retourzending kwijtraakt met de post en niet getraceerd kan worden, kan is de bestelling niet crediteren en vind dan dus ook geen terugbetaling plaats.

 

4. Terugbetaling

Als ik de retourzending heb ontvangen betaal ik binnen uiterlijk 14 dagen het betaalde bedrag terug, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Retour voorwaarden:

Ik neem alleen de retour in behandeling als je retour correct hebt aangemeld. Producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst bij mij retour te zijn aangemeld. Is dit niet het geval kan ik je retour helaas niet verwerken en vind dan dus geen terugbetaling plaats.

Let op:

Producten dienen in originele staat en verpakking (incl tags) te worden geretourneerd.

Producten met vlekken worden niet geaccepteerd als retour.

Producten die door nalatigheid beschadigd zijn worden niet geaccepteerd als retour.

Producten die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen niet als gewoonlijk retour worden verwerkt, er vind dan dus geen terugbetaling plaats. Ik controleer iedere bestelling dubbel! Voor verzending en bij aankomst van een retour.

 

Welk bedrag krijg ik terug?

Je krijgt, wanneer de retour voldoet aan de retourvoorwaarden, de aankoopwaarde van het product geretourneerd.

 

Ruilen

Het is helaas niet mogelijk om je item te ruilen voor een ander item. Natuurlijk is het wel mogelijk opnieuw een bestelling met het juiste producten te plaatsen.

 

Overig

We hopen van niet, maar het kan een keer voorkomen dat er een verkeerd item geleverd wordt. In dat geval vraag ik je contact op te nemen met klantenservice middels de mail: info@ornamentumajessi.nl, ik probeer het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

 

Garantievoorwaarden en garantietermijn

Ornamentum a jessi hanteert een garantietermijn van 14 dagen na ontvangst van het item.

Er zijn echter een aantal uitzonderingen waarbij ik geen garantie kunnen geven namelijk,

Uitzonderlijke slijtage

Verkleuring

Water- val of stootslijtage

Beschadiging door nalatigheid

Het niet opvolgen van de voorschriften